Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Novemberfrost.over-blog.com

याद

November Frost

शिखा !!
तिमीलाइ थाहा छ ?
तिमीले मारेको त्यो 
हाम्रो प्रेमका चिहान वोरीपरी
मैले यादको बोटहरु छरेको छु
म हरेक दिन
त्यी बोटहरुमा आशुले सिचाइ गर्छु
मलाइ थाहा छ
यो बोटहरु एकदिन ठुलो हुनेछ
मलाइ त यो पनि थाहा छ की
यो बोटहरुमा मेरो लागी
खुसीको भन्दा नि मन चिड्याउने
तिम्रो र मेरो पुरानो प्रेमको फुल खेल्नेछ
अनि मन भारी बनाउने फल लाग्नेछ
म त यी बोटहरुमा त
केबल तिमी नै तिमी मात्र देख्छु शिखा
त्यी पातहरुमा तिम्रो र मेरो
तस्बिरको आकृति पाउछु
त्यी हाँगाहरु त झन
तिम्रो काधँ जस्तै लाग्छ
जहाँ पहिले म 
आफ्नोपनले टाउको अड्याउथे
र अहिले निराशापनले
त्यी हावामा फैलिएको 
मिठो सुभाषमा 
म तिम्रै गन्ध पाउछु शिखा
यो बोट हुर्किए सँगै
म हाम्रो हारेको प्रेमको
एक तर्फी विजय भएको पाउछु
र अचेल म हरेक रात
त्यो हामीले बुनेको 
सपनाहरुको आगों बालेर
तिमीले नपोली खरानी बनाएको मन लिइ
यी बोटको छहारीमा सुस्ताउछु
सायद यही अस्ताउछु

( गोफ्ले काजी )

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comments